Ние от unicomс.bg сме отговорни към Вас и към нашите служители и във връзка с ограничаване на разпространението на коронавирус COVID-19 искаме да Ви запознаем с промените и дейностите, които въвеждаме.


1. С цел да Ви осигурми безпроблемно обслужване и работа на нашите служители въвеждаме пропускателен режим в нашия физически магазин - допускат се определен брой клиенти, съобразен с възможностите на обекта и консултантите ни.
2. Въвежда се изискване за дистанция от два метра.
3. Въведена е дистанционна комуникация между отделните ни звена и отдели.
4. Магазинът ни се проветрява и дезинфекцира редовно, на служителите ни са осигурени препрати за хигиена на работното място, дезинфектанти, ръкавици и маски. 

Във връзка със Заповед РД-01-124/13.03.2020г. на Министерство на здравеопазването на Република България, Сервиз ЮНИКОМС временно преустановява директния контакт с клиенти. 
Във връзка със Заповед РД-01-124/13.03.2020г. на Министерство на здравеопазването на Република България, Магазин ЮНИКОМС временно преустановява директния контакт с клиенти. 

Временно установяваме нови процедури за дистанционно обслужване: 

1. Дистанцирана продажба в магазина. 
2. Поръчай онлайн или по телефона. 


1. За уточняване за наличности в магазина или консултация позвънете на телефон 0895512300 
2. Наш колега ще Ви консултира и подготви желаната от Вас стока. 
3. На специално подготвена маса ще бъде подготвен POS терминал за плащане с карта или може да оставите сумата в брой. 
4. След извършване на плащането на същата маса ще получите стоката, касов бон, гаранционна карта и Вашето ресто.
Дистанцирано приемане и предаване на устройство на място в сервиз Юникомс 

1. Клиента трябва да се обади на тел. 0897978487 и в разговор с наш служител да се установи типа на устройството, модела, и проблема. 
2. Уточнената информация ще бъде попълнена в сервизен протокол. 
3. За целите на процедурата до вратата на сервиза има поставена маса на която да оставяте и получавате повреденото устройство. 
4. При предаване поставете устройството на масата до вратата и вземете вашия екземпляр от сервизния протокол.

1. Наш служител ще се свърже с вас след извършения ремонт и с протокола можете да заповядате получите устройството си. 
2. След като сте до сервиза се обадете на тел. 0897978487, за да подготвим устройството ви за получаване. 
3. Оставете вашия екземпляр от сервизния протокол и подготвената сума на масата. 
4. След това отремонтираното устройство заедно с касовия бон и ресто ще бъдат поставени на масата за получаване.
 * Възможно е вашето устройство да бъде обработено дезинфектант. 

Дистанционно приемане и предаване на устройство чрез куриер. 

1. Клиента трябва да се обади на тел. 0897978487 и в разговор с наш служител да се установи типа на устройството, модела, и проблема. 
2. Уточнената информация ще бъде попълнена в сервизен протокол. Копие от протокола ще ви бъде изпратен по : e-mail / sms / viber / whatsapp 
3. На посочен от вас адрес ще бъде изпратен куриер, който да вземе вашето устройство и след това доставено в нашия сервиз. 


1. Наш служител ще се свърже с вас след извършения ремонт за уточняване на начина за обратна доставка на вашето устройство. 
2. Ако изберете доставка с куриер, такъв ще бъде заявен до адрес, който вие предоставите, като дължимата сума за ремонта ще бъде включена като наложен платеж. 
3. Ако изберете да вземете устройството на място от нашия сервиз следвайте стъпките от „Дистанцирано приемане и предаване на устройство на място в сервиз Юникомс“. 
* Възможно е вашето устройство да бъде обработено дезинфектант.  
Благодарим Ви за проявеното разбиране!
 Екипът на "Юникомс Компютри" ЕООД